reklama internetowa jako srodek promocji produktu

Powody ogólnie wahają się od braku zarządzania, bezskutecznego poszukiwania i złego planowania do unwilliness wydawać pieniądze, aby zarabiać pieniądze.

3. Suma ubezpieczenia bazowe Kilka marketingu trochę czasu, aby dowiedzieć się, jak wiele istnieje życie i ubezpieczeń zdrowotnych środki na ich terytorium. Ile z tych czynników są fabrycznie nowe. W przeciwieństwie do tego, co jest całkowitą który przetrwał krytyczne pierwsze cztery lata? Marketer lub rekruter może być odgryza więcej niż mogą obsłużyć. Z drugiej strony, nie musi być na tyle środki gotowe do gryzienia.

4. pełnomocnicy: Kto się i nie koncentrować się na to, co oddziela młodych i starszych chłopców z zawodowcami. Teraz, tysiące rekrutację agentów nie koncentrując swój czas na marketing docelowy. Zmierzyć się z faktami! Nie każdy środek życie i zdrowie Ubezpieczenie chce swój produkt. Ani nie są zdrowe dla obowiązujących producentów. Istnieją 4 podstawowe grupy czynników życia i zdrowia, a twój cel leży w 45% całkowitych licencjonowanych przedstawicieli.

5. Znaczenie twój przyszły agent Lista priorytetem pozycji. Czy ty w ogóle masz prospektywne listy kierowane do agenta dla swojego terytorium? Jeśli tak, to jesteś w inteligentnej mniejszości. Nawet mądrzejszy, jeśli lista jest ściśle dopasowany agentów obecnie sprzedaje podobny produkt, co oferujesz. Doświadczony środek lista Kompilator może być w stanie pomóc. Inne źródła, takie jak lista brokerów, katalogów, a nawet działach ubezpieczeń rzadko CAN.

6. Jak Rodzaje poszukiwań Różnią Tutaj jest obszarem, gdzie osoby rekrutujące i marketingu odchodzą daleko. Wybory obejmują e-maila, telemarketing, osobiste powołanie, handlową reklamy magazynów, bezpośrednie połączenie liter mail lub pocztówek, uczestniczy w spotkaniach Stowarzyszenia, i innych. Są to nie tylko znaczne różnice w kosztach i czasie osobistego zużyte, ale w wymogami prawnymi.
napisane przez: