reklama internetowa co to jest

reklama internetowa co to jest

Ubezpieczenia Marketing Territory – Great Product Marketing Zjednoczone

Sprawdź i zobacz, czy którekolwiek z państw w swoim obszarze marketingu ubezpieczeń są tutaj wymienione. Są to wielkie stany marketingu produktów ubezpieczeniowych w celu zwiększenia sprzedaży. rankingi państwowe są przewidziane na 11 poprzez stan 21 wraz z listą podsumowaniem pierwszej dziesiątce.kuchnie tarnów

reklama internetowa co to jest

Tennessee, ocena = 11 Tennessee nie jest uważane za bogate państwo w dowolny sposób. Jednakże, posiada solidną reputację solidnej obszarze marketingu ubezpieczeń. Tutaj operacje rekrutacji od dłuższego czasu są całkowicie oddani mailing brokerów Tennessee, podobnie jak kolektory muzyka całkowicie zaangażowane w zbieranie pamiątek Elvisa. Co naprawdę pomaga rozdzielić konkurencji jest to, że państwo jest podzielone na trzech głównych obszarach metropolitalnych, Nashville i Memphis, a następnie Knoxville. Wspomnieliśmy wcześniej, jaki czynnik ten pomaga znacznie niższy całkowity konkurencji rekrutacji. Ponadto duża różnorodność do renty, życia, zdrowia, finansów, grupy produktów i wyższych oferuje wszystkie firmy marketingu produktów okazję.

Oregon, ocena = 12 to za cały stan bardzo dobry na rynek produkty ubezpieczeniowe. Badając niemal każdy statystycznych punktów dowiedzieć się, Oregon znajduje się w bliskim zasięgu krajowym „przeciętnego” państwa. Obejmuje to poziom dochodów, odsetek starszych mieszkańców, liczbę agentów na tysiąc mieszkańców, a ilość konkurencji marketingu ubezpieczeń. Współczynnik retencji agentem i średnia liczba lat doświadczenia agenta korelują poprawnie. Odpowiedź otrzymał z powrotem z firm marketingowych ubezpieczenia kontaktujących agentów jakość jest korzystne, a odsetek odpowiedzi od agentów było nieco powyżej normy. To właśnie te dwa ostatnie, ale bardzo krytyczne czynniki rekrutacji to miejsce Oregon znacznie wyprzedza środku paczki.

napisane przez: