Reklama

Głównym zadaniem reklamy internetowej jest ściągnięcie na stronę internetową jak największej liczby odwiedzających, którzy w przyszłości mogą stać się klientami.Reklama Pozwala to na zwiększenie sprzedaży i budowanie pozytywnej opinii o marce. Reklama internetowa przyjmuje różne formy, możemy do niej zaliczyć między innymi: banery internetowe, reklamy multimedialne, strony rezultatów wyszukiwarki czy e-mail marketing.http://dotsplanet.pl/kategoria-produktu/produkty/przescieradla-razem/ Jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej od lat są banery, które przyciągają animacjami i chwytliwymi hasłami kursy na książeczkę żeglarską reklamowymi. Warto zadbać, więc aby był on dopracowany graficznie i merytorycznie. W celu ściągnięcia potencjalnych klientów na stronę świetnie sprawdza się również reklama w wyszukiwarkach typu Pay Per Click. Zaletą tego typu reklamy jest to, że właściciel strony płaci za reklamę tylko wtedy, gdy zostanie ona kliknięta, a także to, że daje ona natychmiastowe efekty. E-mail marketing jest najstarszą formą reklamy, ale wciąż popularną. Polega on na rozsyłaniu reklamy w wiadomości e-mail do zebranej wcześniej listy kontaktów. Treść -e-maila powinna być odpowiednio przygotowana: tekst i grafiki powinny być dobrej jakości. Formą e-marketingu jest newsletter, który umożliwia informowanie klientów o nowościach na naszej stronie, a tym samym zachęcić ich do ponownego odwiedzenia naszej strony internetowej i skorzystania z usług naszej firmy.

napisane przez: